środa, 10 lutego 2016

Q&A

Tak jak obiecałam, jeśli będzie min. 20 pytań robię Q&A.
Dużo pytań otrzymałam, więc przejdźmy do sedna :)

Pytanie 1

Nagrasz filmik na yt z tymi pytaniami? :)

Myślałam nad tym, ale to nie jest jeszcze ten czas :)

Pytanie 2

Jesteś zadowolona z profilu który wybrałaś w liceum?

Jestem zadowolona, ponieważ jesteśmy jedyną szkołą, gdzie można było wybrać sobie przedmioty rozszerzone :)


Pytanie 3

Masz już plany na swoją 18-nastkę ?

Oczywiście, że już mam plan, ale teraz najważniejsza jest dla mnie szkoła.

Pytanie 4

Kiedy przestaniesz prowadzić tego bloga?

A tu cię zmartwię niestety, bo nie przestanę powadzić bloga jak na razie !!

Pytanie 5

Czemu robisz z sb taka blogerke jak nawet pisać nie umiesz ?

Nie robię z siebie "takiej" blogerki, dopiero uczę się dzielić z ludźmi moim życiem 
i przemyśleniami. Każdy blogger zaczyna od zera i tak samo ja dopiero się uczę

Pytanie 6

Jak minęły Ci pierwsze dwa dni nowego roku?

Bardzo dobrze, jedno z moich postanowień to zadbać o swoją figurę i uczyć się !

Pytanie 7

Jaką czekoladę lubisz najbardziej? 

Moją czekoladą ulubioną jest Wedel o smaku truskawkowym ^-^

Pytanie 8

Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Oczywiście, że wierzę. Sama znam kilka takich osób :) To nie jest nic dziwnego.

Pytanie 9

Umiesz śpiewać?

Czasami sobie lubię po śpiewać, ale jakoś profesjonalnie i zawodowo to nie śpiewam.

Pytanie 10

Kim chciałaś być, gdy byłaś mała?

Chciałam być księżniczką, której wszyscy będą usługiwać *-* hihi.

Pytanie 11

Jakie sporty lubisz? Uprawiasz jakiś regularnie?

Lubię piłkę nożną,siatkówkę,piłkę ręczną, ale to nie tylko takie letnie sporty uwielbiam też zimowe sporty między innymi skoki na nartach.Aktualnie chodzę z koleżanką na siłownie i jak na razie idzie nam świetnie :)

Pytanie 12

Czy lubisz zakupy? Jeśli tak to co kupujesz najchętniej, a czego kupować nienawidzisz i dlaczego? 

Uwielbiam zakupy ! Co najchętniej kupuję...hm...? ubrania,buty i inne rzeczy.
Ja uwielbiam  wszystko więc nie umiem odpowiedzieć na to czego nienawidzę :)

Pytanie 13

Czemu nie masz bloga kulinarnego?

Czemu nie mam ... lubię gotować, ale jakiś wynalazków, którymi się mogłabym pochwalić to nie robię :) Dlatego prowadzę bloga Lifestylowego, gdzie pisze o wszystkim :) Może kiedyś pojawi się post jakiś z moim dziełem kulinarnym.

Pytanie 14

Czy będziesz chciała napisać książkę ?

Nie myślałam nad tym :)

Pytanie 15

Czy będziesz prowadzić videobloga?

Wszystko się może zdarzyć ! ;)

Pytanie 16

Jaki kierunek chcesz studiować ?

Chciałabym się dostać na Uniwersytet Jagieloński kierunek dziennikarstwo, ewentualnie Uniwersytet Pedagogiczny kierunek Digital Design.

Pytanie 17

Co sądzisz o farbowaniu włosów? 

Co do tego jestem obojętna.

Pytanie 18

Czy twoje marzenia się spełnią lub się spełniły?

Niektóre się spełniają, a nie które już się spełniły :)

Pytanie 19

Chciałabyś być jedynaczką czy wolisz mieć rodzeństwo ? xD

Jestem jedynaczką pomijając to, że mam "siostrę" mojego psa Axę <3

Pytanie 20

 Czy zamierzasz zająć się tym profesjonalnie i zawodowo?

Jak na razie dla mnie to jest zabawa i odciągnięcię się od codziennych obowiązków, ale myślę, że z czasem zajmę się tym profesjonalnie i zawodowo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz