piątek, 13 lipca 2018

Moja Przygoda ze Studiami


Siemanko ludziska ! 


Tak jak obiecałam, piszę o moim pierwszym roku studiów.
Studiuje w Krakowie na WSE (Wyższa Szkoła Europejska im. Józefa Tischnera), kierunek który wybrałam to Grafika Reklamowa i Multimedialna. Są to studia dzienne jak i zaoczne, ja natomiast studiuje dziennie. Jestem bardzo zadowolona z wyboru kierunku jak i studiów. Wiele poznałam osób, które miały już jakąś styczność z grafiką oraz coś w niej działały, ale też niewielką grupę osób, które tak jak ja nie miały styczności z grafiką. Razem tworzymy dobrą grupę bo nawzajem sobie pomagamy ! 

DLACZEGO TAKI KIERUNEK ? Pewnie wielu z Was zadaje sobie  to pytanie, Sandra to po co taki kierunek, skoro nie miałaś styczności z tym ? 

Wybrałam taki kierunek, ponieważ zaczęłam dużo czytać i interesować się tym. Wiele rzeczy robiłam wcześniej np. Prezentacje, składanie filmów na YouTubie, mała obróbka zdjęć. Podjęłam decyzję o wyborze tego kierunku, ale tutaj był jeden haczyk. Na taki kierunek przy składaniu papierów, trzeba było również pokazać swoje portfolio. No więc zaczęłam szukać po komputerze najlepszych rzeczy, które zrobiłam i mogłabym dać do swojego portfolio. Gdy znalazłam wszystko co chciałam pokazać, zaniosłam te wszystkie rzeczy do dziekanatu. 
No i tu się zaczęło.... Powiedziano mi, że teraz muszę czekać na decyzje od komisji czy zostałam zakwalifikowana na uczelnie i na ten kierunek. 
Zaczęłam sprawdzać codziennie na stronie, czy już są wyniki.. Byłam bardzo zdenerwowana czy się dostanę czy nie... Gdy tylko wyniki się pojawiły i zobaczyłam, że się dostałam, wpadłam w euforię! 



Teraz mogę stwierdzić po pierwszym roku tych studiów, że to jest to co zawsze chciałam robić. Może dobra nie jestem aż tak, ale widzę progres u siebie, patrząc na to co robiłam wcześniej, a co teraz robię :)
A tutaj kilka moich efektów, które robiłam podczas 1 roku studiów :) 










Buziaki *_*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz