piątek, 13 maja 2016

Ulubieńcy miesiąca Kwiecień ! ^-^

Po raz kolejny na moim blogu pojawią się ulubieńcy tym razem miesiąca Kwiecień :)
Zauważyłam, że podobają Wam się takie posty więc pod koniec każdego miesiąca będę dodawać takie posty :)
Jak w tamtych wcześniejszych postach wypisze Wam 5 kategorii :)

Kategorię na Kwiecień to :
*Kosmetyki 
*Serial
*Muzyka
*Perfumy
*Rzecz 

Pierwsza kategoria to KOSMETYKI. Do moich ulubieńców z kosmetyków zaliczam :
Szminka (Makeup Factory)

Podkład (Make UP Factory)
Odcień jaki ja posiadam to 15 :)


Róż do policzek ( Makeup Revolution)





Drugą kategorią jest Serial. Moimi ulubionymi serialami nadal są Na Wspólnej i Druga szansa, ale również oglądam na TVN Agent Gwiazdy - jest mega ! :)







Trzecią kategorią jest Muzyka. W miesiącu Kwiecień często słuchałam :


      ZAYN - PILLOWTALK



            Jason Derulo - "Get Ugly"

            Rihanna - Work (Explicit) ft. Drake

          Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign



Czwartą kategorią są PERFUMY. W tym miesiącu są to ZARA JOYFUL TUBEROSE
Są przepiękne !! 



Ostatnią kategorią ulubieńców jest RZECZ. Tą rzeczą jest mój  telefon bez, którego nie mogę żyć ! Chyba jak każdy hihi xdd




Zapraszam na mojego Facebook-owego fanpage!
https://www.facebook.com/saaandrix.blog/?ref=aymt_homepage_panel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz