środa, 20 stycznia 2016

What's in my make-up bag ? Czyli co jest w mojej kosmetyczce :)

Dziś Wam pokaże co znajduje się w mojej kosmetyczce wyjazdowej, ponieważ wyjeżdżam na ferie do Zakopanego ale odnośnie Zakopanego będzie osobny post :)
Miłego czytania :) 


Więc w mojej kosmetyczce nie może zabraknąć podkładu z Deborah.
Jest super, świetnie kryje niedoskonałości, które się wstydzimy czy nie chcemy ich pokazywać :)



Żeby wszystko ładnie wysmarować używam Gąbeczki podróbę Beauty Blendera.
Uważam, że ta gąbeczka jest lepsza od Beauty Blendera, ale to jest tylko moje zdanie :)


Jeśli chodzi o korektor jest to z firmy Double Wear, używam go jedynie pod oczy żeby zakryć wory pod oczami.


 Puder z firmy Manhattan. 


Moje ukochane cienie do powiek z firmy Sleek :)



Mój ulubiony róż do policzków z firmy Pupa.

Nadaje ładny efekt różu, który również rozświetla policzki 



Moje ukochane pędzle :
1. HAKURO H24pędzelek do nakładania różu oraz bronzera
2. HAKURO H50Spędzel do podkładu
3. HAKURO H85pędzel do brwi i eyelinera
4. HAKURO H80pędzel do aplikacji cieni w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku oka
5. HAKURO H60- pędzel do nakładania płynnego lub kremowego korektora
6. HAKURO H77pędzel do aplikacji i rozcierania cieni
7. HAKURO H70pędzel do aplikacji cieni na całą powiek



Najlepsza maskara z firmy ISADORA 


Żeby podkreślić usta, nakładam jedną z moich ulubionych szminek.



Również nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce podręcznego lustereczka ! :) 
"...lustereczko lustereczko powiedz przecie...." hi hi


A tak prezentuje się moja kosmetyczka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz