wtorek, 2 lutego 2016

Kolekcja Świeczek *-*


Zapewne znacie najbardziej popularną teraz markę świeczek...
Firma nosi nazwę YANKEE CANDLE :)
Świeczki z tej firmy pachną nieziemsko, nie dość, że można kupić taki rozmiar jaki Wam odpowiada to szybko się nie kończą :D
Już Wam wstawiam zdjęcia jakie ja obecnie posiadam z tej firmy świeczki *-*

                                                                     


Oto moja kolekcja świeczek. Było ich więcej, ale niestety się wykończyły :((


Jedną ze świeczek, które posiadam ma nazwę Kilimanjaro Stars.
Jest to zapach dosyć intensywny, podchodzi pod zapach męskich perfum.
Pachnie tak trochę ja piżmo :)
Jest to najmniejszy słoik z tej firmy, koszt tej świeczki wynosi 36,81 zł.


Druga z kolei świeczka, którą posiadam nosi nazwę Turquoise Sky.
Koszt tej świeczki wynosi 36,81 zł.
Zapach ciężko mi opisać, ale jest taki świeży :)


Trzecią z kolei świeczka, którą posiadam nosi nazwę Honey Blossom.
Zapach jest świeży i typowo kwiatowy.
Koszt tej świeczki również wynosi 36,81 zł.


Już ostatnią moją świeczką jest wosk o nazwie Pink Sands.
Bardzo ładny zapach.
Za ten wosk zapłaciłam 6,00 zł.


Również posiadałam świeczkę w słoiku o nazwie Home Sweet Home.
Zapach był tak piękny, że codziennie gdy wracałam do domu ją odpalałam.
No i niestety się skończyła :((
Jeśli chcecie linki gdzie ja kupowałam te świeczki piszcie w komentarzach, a ja wam podeśle linki :)

Miłego czytania Siemaneczko :)                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz