poniedziałek, 22 lutego 2016

Selfie Tag#

Pokaże Wam moje zdjęcia najlepsze ale też najgorsze i powiem Wam jak zrobić idealne selfie i również powiem jakich zasad się trzymam :)
Zapraszam :)

Jest 6 zasad, których się trzymam robiąc idealne selfie :

1.Zawsze, gdy robisz zdjęcie patrz w kamerę !
2.Jak robisz sobie selfie to tylko w świetle dziennym !
3.Nigdy nie rób "dziubka" na zdjęciach bo wygląda to tandetnie !
4.Sprawdź, który masz lepszy profil !
5.Używaj filtrów, obrabiaj zdjęcia jak najlepiej !
6.Nie rób zdjęć w niestosownych miejscach np.pogrzeb,solarium,toaleta !


Nigdy nie róbcie selfie tyłem do okna ! 
Takie jest efekt zdjęcia robionego tyłem do okna 




Otóż to zdjęcie jest zrobione przodem do okna. Jak widać nie prześwietliło mi twarzy ale to nie jest idealne selfie ^-^










To zdjęcie zostało zrobione z daleka od okna i moim zdaniem wyszło w miarę ok :)
Ale już widać różnicę w porównaniu do tych wyżej zdjęć :)



To jest jedno z moich ulubionych zdjęć, które do tej pory robiłam :)


Myślę, że Wam się podobał Selfie Tag# 
Do zobaczenia w kolejnym poście :)
Siemanko :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz