wtorek, 8 marca 2016

Mój codzienny makijaż ^-^

Pokaże Wam jakich kosmetyków używam do mojego codziennego makijażu :)

Na samym początku nawilżam moją twarz kremem Nivea.



No to zacznijmy od korektora. Używam go tylko pod oczy ewentualnie żeby zakryć jakieś niedoskonałości na twarzy.


Następnym krokiem jest nałożenie fluidu oraz równomierne rozłożenie go :)



Żeby utrwalić fluid nakładam puder na całą twarz.


Po nałożeniu pudru przechodzę do nakładania różu na kości policzkowe.



Gdy już nałożę róż na policzki następnym krokiem są brwi. Wyczesuje je na początek, następnie maluje je cieniem do brwi i voila, są gotowe ^-^
Żeby podkreślić kolor i kształt brwi nakładam cień biały pod brwi.



Najważniejsza rzecz czyli usta. Nakładam moją ulubioną szminkę z Revlonu :) Jej kolor jest tak intensywny i piękny, że nie da się go opisać :)


No i na samym końcu maluję rzęsy :)



Myślę, że Wam się podoba post :)



Tak się prezentuje mój makijaż :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz