niedziela, 13 marca 2016

Zamówienie ze strony COCOLITA

2 dni temu zamówiłam sobie na stronie cocolita kosmetyki :)
Dziś z Wami się tym podzielę :)
Zapraszam do Czytania 


Pierwszym kosmetykiem, który zamówiłam jest kamuflaż na niedoskonałości z firmy Catrice.
Jest niesamowity wszystkie moje niedoskonałości rewelacyjnie kamufluje. Kolor, który posiadam ma numer 010 Ivory.



Następnym kosmetykiem, który zamówiłam jest szminka. Jak dobrze wiecie mam obsesje na punkcie szminek :) Tym razem zamówiłam szminkę z firmy Freedom i nie jest ona matową szminką :) Numer szminki to 118 You Had Me At Hello.

Kolejnym produktem jest maseczka z firmy Bania Agafii. Jest to maseczka oczyszczająca.

Zamówiłam również spiralkę do rzęs i brwi z firmy Beauty Crew. 
Numer pędzla to BCT-22.
Do brwi zamówiłam zestaw cieni z firmy Makeup Revolution.


No i na sam koniec zamówiłam sobie dwie bomby do kąpieli z firmy Bomb Cosmetics.
Ich zapachy są nieziemskie. A tak się prezentują :)









Myślę, że post Wam się podobał :)
Linki do tych wszystkich rzeczy znajdziecie tutaj 

|
\/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz